خانه دات کام

تجهیزات خانه و ساختمان

خانه دات کام

تجهیزات خانه و ساختمان

سرویس بهداشتی شیک

فولاد و لعاب هر دو از مصالح قدیمی به کار رفته در سرویس های بهداشتی هستند و ترکیب این دو در کنار هم می تواند منجر به ایجاد فضایی شیک و مدرن شود.

به ایجاد فضایی شیک و مدرن

بِته یک شرکت تولیدکننده لوازم حمام و دستشویی با 60 سال قدمت است که تخصص آن شکل دادن و لعاب دهی فولاد است. تولید محصولات این شرکت در آلمان انجام می گیرد. محصولات این شرکت شامل گستره ای از 600 عنوان مدل متفاوت برای سینی دوش، وان حمام و سینک های روشویی در طرح ها و رنگهای مختلف است. عمده محصولات این شرکت مربوط به لوازم و تزئینات حمام است که عمدتاً از آلیاژهای فولاد و تیتانیوم با روکش لعاب ساخته می شوند. برای ساخت محصولات این شرکت، به روز ترین فناوری های تولید در کنار هم به کار گرفته می شوند و بیش از نیمی از محصولات طبق سفارش خاص مشتریان ساخته و پرداخته می شوند. مصالح طبیعی به کار رفته در محصولات بته، شیشه، آب و فولاد، با کیفیتی به کار می روند که مورد تأیید تمامی استانداردهای اروپا و جهان باشند و بتوانند ماندگاری و طول عمری مناسب داشته باشند. این ماندگاری و طول عمر بالا، در نهایت منجر به تولید محصولاتی با سطوح بی عیب و کاملاً بهداشتی شده است. همچنین از سال 2013 محصولات بته گواهی دوستدار محیط زیست بودن EPD را دریافت کرده اند. 

 

سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی

 

صفحه بعد

در مجموعه بته لوکس، محصولات بته جلوه ای خاص به حمام و دستشویی می بخشند که از چیدمانی منحصر به فرد و زبان لطیف طراحی بهره می برند. شکل هندسی بیرونی به ظاهر زمخت وان و روشویی با انحناهای درونی و نرم سطوح داخلی درهم می آمیزد و محصولی زیبا می سازد که ضخامت دیواره وان آن تنها 8 میلی متر است. در طراحی محصولات بته لوکس، لوازم و مبلمان حمام و دستشویی در قابهای فولادی با رنگ برجسته قرار می گیرند، به طوری که شکل درونی و بیرونی آنها به خوبی به چشم بیاید. شکل خاص محصولات بته لوکس، با پرهیز از جزئیات غیرضروری و با استفاده از اجرای اصل سادگی در طراحی به دست آمده است. همین ویژگی باعث می شود که یک فولاد لعاب دار از یک سو مانند یک اثر هنری به نظر بیاید و از طرف دیگر بسیار کاربردی باشد. بته با این ایده یک خط طراحی کامل ایجاد کرده است: در کنار وان حمام و سینک روشویی، سایر مبلمان و لوازم تزئینی جانبی هم پوشش داده شوند. قابهای نگهدارنده با روکش پودری در شش رنگ متفاوت موجود هستند و خود لوازم حمام به رنگ سیاه و سفید هستند. به این شیوه هر مشتری می تواند طبق میل و سلیقه خود، ترکیب دلخواهش را سفارش دهد.

 

سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی

دکوراسیون داخلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.